Változás a Facebook hírfolyamában
A Facebook bejelentette, hogy előtérbe helyezi az emberi kapcsolatokat, és a személyes postokat helyezi előtérbe a céges megjelenésekkel szemben.
Többlesz a személyes ismerőseink, csoportok általi tartalom a hírfolyamunkban. És kevesebb a céges oldalak posztjaiból. Nem tűnnek el teljesen a cégek posztjai a hírfolyamból, csak még kevesebb alkalommal jelennek meg.
Különösen azokat a posztokat fogja kiemelni a Facebook, amik aktivitást váltanak ki az emberekből, aminél vannak reakciók tartalmas hozzászólások, interakció. Ahol az emberek valós kommunikációban vannak a céggel.
Tehátcégként rá vagy kényszerítve arra, hogy minél több embert bevonó tartalmat gyárts. Ez mondjuk eddig is érdeke volt mindenkinek.
5 tipp amivel előtérben maradnak a posztjait
- Törekedj az emberek bevonására. Legyen kétirányú a kommunikációd. Ne feltétlen szakmázz, érintsd meg az embereket. Légy személyes, engedd, hogy kapcsolódjanak hozzád. (Pont erről szólt a legutóbbi klubtalálkozón az előadásom, ha klubtag vagy, az online oktatófelületen megtalálod a felvételt, menj és nézd meg.)
- Élő videó! Készíts élő videót, mert ez az új trend, és sokkal jobb aktivitást mutat, mint bármilyen más Facebook tartalom. Minél rendszeresebb, annál jobb.
- Készíts sima videót. Ez még látszólag továbbra is jobb, mint a többi lehetőség (szöveges poszt, link alapú vagy képes poszt).
- Használj csoportokat: a csoportokat úgy néz ki, most még „személyes” tartalomnak nézik és így ott jobbak az esélyeid az elérésre. (És egyébként is, egy szuper eszköz a közösségépítésre a csoport, nem véletlen, hogy ez előnyben részesített. Csak megerősíteni tudjuk ezt, nálunk a Katapult Klubtagok csoportja elképesztően szuper közösség, nem csoda ha azt látja a Fb, ide járnak vissza az emberek és ez kell nekik. Építs ilyet Te is!)
- Kérd a „See first” opció bekapcsolását a felhasználóidtól. Ezzel mindenképp látni fogják majd a tartalmaidat.