Változás a Facebook hírfolyamában

A Facebook bejelentette, hogy előtérbe helyezi az emberi kapcsolatokat, és a személyes postokat helyezi előtérbe a céges megjelenésekkel szemben.

Többlesz a személyes ismerőseink, csoportok általi tartalom a hírfolyamunkban. És kevesebb a céges oldalak posztjaiból. Nem tűnnek el teljesen a cégek posztjai a hírfolyamból, csak még kevesebb alkalommal jelennek meg. 

Különösenazokat a posztokat fogja kiemelni a Facebook, amik aktivitást váltanak ki az emberekből, aminél vannak reakciók tartalmas hozzászólások, interakció. Ahol az emberek valós kommunikációban vannak a céggel. 

Tehátcégként rá vagy kényszerítve arra, hogy minél több embert bevonó tartalmat gyárts. – Ez mondjuk eddig is érdeke volt mindenkinek.-

 

 5 tipp, amivel előtérben maradnak a posztjait

1) Törekedj az emberek bevonására. Legyen kétirányú a kommunikációd. Ne feltétlen szakmázz, érintsd meg az embereket. Légy személyes, engedd, hogy kapcsolódjanak hozzád. (Pont erről szólt a legutóbbi klubtalálkozón az előadásom, ha klubtag vagy, az online oktatófelületen megtalálod a felvételt, menj és nézd meg.)

2) Élő videó! Készíts élő videót, mert ez az új trend, és sokkal jobb aktivitást mutat, mint bármilyen más Facebook tartalom. Minél rendszeresebb, annál jobb.

3) Készíts sima videót. Ez még látszólag továbbra is jobb, mint a többi lehetőség (szöveges poszt, link alapú vagy képes poszt).

4) Használj csoportokat: a csoportokat úgy néz ki, most még “személyes” tartalomnak nézik és így ott jobbak az esélyeid az elérésre. (És egyébként is, egy szuper eszköz a közösségépítésre a csoport, nem véletlen, hogy ez előnyben részesített. Csak megerősíteni tudjuk ezt, nálunk a Katapult Klubtagok csoportja elképesztően szuper közösség, nem csoda ha azt látja a Fb, ide járnak vissza az emberek és ez kell nekik. Építs ilyet Te is!)

5) Kérd a “See first” opció bekapcsolását a felhasználóidtól. Ezzel mindenképp látni fogják majd a tartalmaidat.