Maradj otthon

Maradj otthon, és használd ki az otthon töltött időt a tudásod és a vállalkozás fejlesztésére. Tanulj, fejleszd a honlapod, írd meg azokat a cikkeket és blog posztokat amire eddig nem volt idő, és kommunikálj ONLINE. Segítséget adok, hogy mit csinálj a karantén alatt, azaz online marketing a koronavírus alatt.

Online Marketing a koronavírus alatt

Fejleszd az online marketing tevékenységedet, és tervezd meg a Facebook és Instagram posztokat, a weboldalra szánt cikkeket. Fontos, hogy ne állj le! Készíts folyamatosan új tartalmakat, amelyek érdeklik az embereket a látogatókat, a követőidet.

Most még inkább szükség van az aktív online jelenlétre, mert mindenki ONLINE.

Azaz most a célcsoportod is online dolgozik, sokkal több időt tölt az interneten, a Facebookon, az Instagramon a közösségi média felületeket használva.

weboldal szerkesztés

Weboldal szövegírás

Írj új cikkeket, bejegyzéseket a weboldalra, fejleszd a weboldalt és a tartalmát. Biztos van olyan információ és tudás a fejedben, amit már szerettél volna megírni a weboldalra, de a rohanó munkatempóban eddig nem jutott rá időd. Most pótold be ezeket, és írd meg cikket. Publikálj új tartalmat ami érdekelheti az embereket.

A szövegeket tedd színesebbé képekkel amelyet a Canva online szerkesztővel könnyedén online megtehetsz. A Canva online képszerkesztőről már írtam is egy cikket. Előnye, hogy a weboldal képei mellett a Facebook és Instagram social media felületekre is készíthetsz képeket. Keress képeket a weboldalra az ingyenes és fizetős fotógyűjteményekben.

Weboldal készítés

Van több féle tudás amit megosztanál az emberekkel, amiről szívesen írnál? Készíts rá egy új weboldalt. A weboldal készítés ma már könnyen megoldaható a WordPress cms rendszerrel. A webtárhelyeden is elfér több honlap, így új honlap készítésekor elég csak az új domain nevet megrendelnet és a webtárhelyhez kötni.

Azért is jó ez a módszer online marketing szempontból, mert ma már egy weboldal nem biztos hogy elég a rendszeres eléréshez. Minél több weboldalról, online felületről éred el a célközönségedet és az olvasókat, annál jobban tudod építeni a márkádat.

Minél több platformon vagy jelen, annál több látogatód lesz, és annál jobban megismernek az emberek és jobban megbíznak benned és a weboldaladban, a webáruházadban.

 

Ha hasznosnak találtad a bejegyzést, kérlek oszd meg másokkal is, és olvasd el a többi cikket is. Köszönöm!